lauantai 29. kesäkuuta 2013

But I could go all night, right here between their crossfire

sandonmyfeetnomnomnomnomnomheyjAAwohooopartuusamäOJOIHOHwatermelon

Eilen oli mun toisiksviimene työpvä tässä työpaikassa, korvaan maanantaina sen keskiviikon jona olin leirillä. Mentiin Miian kaa mun töitte jälkeen Tuokkarille uimaan ja käytiin minimanissa ruokaostoksilla. Siellä on varmaan Jykylän halvinta Beniä, alle 6e per purnukka! Ostettiin myös mansikoita ja kermavaahtoo.
Illalla mentiin Sampsukan kaa rullaileen ja rullasin ekaa kertaa mekkopäällä koska YOLO! Eivaan, mekko on vaan niin mukava päällä.
Tänään ja huomenna mulla on suunnistuskisat, joten en postaile enempää! Morjens!

~Venla

20 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihania lonkkareita<3 Kui monta sulla on niitä yhteensä?

    Pitäis itekki hankkii joku lonkkari (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ihan pakko viilata pilkkua, tuo on cruiseri ja mulla on niitä yks ja sit lonkkareita yks ;DD

      Poista
    2. Aa mulla on myös cruiser, mut se on iha erilainen niin ajattelin et toi on lonkkari :D

      Poista
  2. Aah miten rento lauta ja toi sun denim paita!!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kulkeee myös rennosti :) ja toi paita onkin mun lempparipaita :D hahaa

      Poista
  3. Äää, tuo lauta on aivan ihana, mistä oot ostanu sen?(:

    VastaaPoista
  4. Uhuhuu, ootan vieläkin sitä vastausvideota :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvattu, muokattu ja tällä hetkellä tallentuu koneelle :) saaat sen huomenna!

      Poista
  5. Missä oot töissä?

    VastaaPoista
  6. tosi kiva blogi sulla! nää kuvat on hienoja ja hyvän laatusiakin ja toi sun paita noissa kuvissa on aivan_ihana! :3 taidan jäädä lukijaksi!

    http://tesublog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Hirmu suloisia kuvia ! :-) Sait uuden lukijan ♥

    http://diamonds-in-her-eyes.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
  8. Oiij, ihania kuvia:--) Toi lauta näyttää niin makeelta, hyvä jos itekin pysys sen päällä pystyssä, hahah :D

    http://flyingforever.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiiitti!! :3 kyllä sen päällä pysyy helposti pystyssä!!

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II