tiistai 25. kesäkuuta 2013

I'm firing up on that runway, I know we're gonna get there someday

moekooooheeggeesaamppooboooosmoothi8erlbpsoup
kesäkeitto on mun lempiruoka kesällä!
odkjfoifjheeesunset

Rakastan kesää. On ihanaa hellettä(aina välillä), kauniita kesäiltoja ja saa tehdä mitä haluaa! 
Vietän aikaa Sampon kanssa, koska en omista ystäviä oon niin laiska menemään mihinkään. Pelataan pleikkaria tai rullaillaan pihalla. Välillä on ihan jees viettää aikaa veljen kanssa, ehkä. 
Olin myös eilen pienellä extemporereissulla Sallan mökillä. Uitiin, veneiltiin ja vaan oltiin. Oli mukavaa. 
Nyt äiti hoputtaa mua lenkille, koska muuten en saa syödä sen ostamaa Ben&Jerry'siä. Ei toi ees oo hyvä houkutin, menetän vaan kaiken hyödyn, jos syön ton jätskin.
Teitä lukijoita on tullut taas muutama lisää, kiitos teille ja tervetuloa :)

~Venla

14 kommenttia:

  1. oot söpöööö ! :)

    VastaaPoista
  2. Haha, voisin hengaaa sun kaa mut taidat asuu jossai kaukana! Ja ei veljen kaa oleskelussa mitää vikaa oo B) Ihana äiti muuten, ku tsemppaa (patistaa) lenkkeilee, mun mamma on vaa urheilu on turhaa syö vähän lisää omnom ja sit vaa paisun :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jyväskylässähän mää, eli kaukana sivistyksestä xd niin ei oookkaan!! kelpais mielummin tommonen :D mun äiti ostaa mulle kerran kuukaudessa jätskin ja sit en ees saa sitä ilman urheilusuoritusta, not nice....

      Poista
  3. tosi kiva tää ulkoasu ja sulla on kyllä ihanat hiukset!:)

    http://followyourdreams-oona.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. mistä toi bikinin yläosa on? :)

    VastaaPoista
  5. Onpas sulla mielenkiintoinen tyyli :) Tykkään kovasti persoonallisista ihmisistä! :) Toi viimenen kuva on ihan sika makee :o !

    www.sussu-bow.blogspot.fi

    Ps. Oon tosi ilonen jos käyt vierailulla ^^ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja hyvä että en oo ihan sitä perusmassaa :) Kävin kurkkaamassa sun blogia, tosi kivalta vaikutti :)

      Poista
  6. hirveen kiva blogi, kelasin vaik kui pitkälle! Oot tosi nätti, ja ihania vaatteita! :)

    http://all-these-moments--emma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi! (: Ja sun hiukset on aivan upeet! Kateeks käy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiiitos :3 ei kannata kadehtia, nää on vaan vaikeehoitoset ja kesällä kuumat :D

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II