tiistai 11. kesäkuuta 2013

You can turn off the sun, but I'm still gonna shine

feetkonuuuqwweeeoddoooobooysdiscgolfparkooolgajkl

Tulin nopeesti heittää nää kuvat sunnuntailta kun oltiin frisbeegolfaamassa suunnistuskavereitten kaa Laajavuoressa. Ite en golffannu, mut näytti hauskalta! 

phoonephööönär

Sain myös vihdoin ja viimein uuden puhelimen, ja halusin ehottomasti Lumian, vaikka kaikki sitä haukkuukin. Mä ostan puhelimen sen mukaan, miten se kestää ja toimii, enkä sen mukaan saako siihen instgramia vai ei!
Toi on ollu superhyvä ja tykkään varsinki kamerasta. Se on ihan huippu.

Oon nyt lähössä suunnistusleirille Vierumäelle, joten näkyillään perjantaina! Heippa!

~Venla

16 kommenttia:

  1. lumiaan saa instagramin :-) se on vaan toisella nimellä

    VastaaPoista
  2. saaks tohon instagramin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa windowsphone 8 käyttikselle, lataa sovellus instance.

      Poista
  3. ja venlaa lumiaan saa kyl instagramin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin saaki, mut kaikki aina valittaa et miks ostaa lumia kun siihen ei saa ees instagramii xdd

      Poista
  4. melkee kaikki lumiat sekoilee, eikä toimi, ja kaveri tiputti kerran, ei enää toista kertaa puhelinta voinu tiputtaa ku rikki meni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mahtavaa ja ihanaa kuulla, ei kiinnosta :D

      Poista
  5. älä ole aina noin negatiivinen kaikkeen mitä sulle sanotaan.

    VastaaPoista
  6. lellipentu. mietitkö koskaan, paljon sun porukoille menee rahaa suhun ja kaikkeen mitä sä saat/haluut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en todellakaan ole lellipentu. Sain ton puhelimen niin, että olin ite säästäny paljon rahaa, tehny kotihommia ja olihan mun edellinen puhelin ollu mulla jo 3 vuotta. Toiset mun ikäset nuoret ostelee mopoja, mopoautoja ja vaatteita joka viikko. Mulla taas ei oo semmoseen varaa. Älä hauku, jos et tiedä mun perhe-elämästä ja vanhempien raha-asioista yhtään mitään.

      Poista
  7. blogin perusteella ihmiset päättelee tosi paljon asioita..... vaikka ei paljoo mistää tietäiskää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. huomattu on :D muutenkin ihmiset liikaa arvostelee ulkokuoren perusteella. ärsyttävää.

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II