sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

hair blowing in the wind, losing track of time

landellamoecloudsnokalkkunajooahawwwenäyttelynojooo
1. pizzahut!! 2. Aleksanterinkatu 3. Ihanat, mutta vähän liian isot Boyfriendjeansit, jotka kyllä jätin kauppaan. 4. Tää paikka on mainstream, mut pakkohan se oli käydä kokeilees! Eli Vapiano. Hyvää oli :)

Nyt on kotiuduttu TRE-HKI-reissulta ja olihan se ihan virkistävää! Tosiaankin meillä oli suunnitelmissa käydä katsomassa Heurekassa se Body Worlds -näyttely. Siinä ideana on se, että kuolevat ihmiset olivat testamentanneet ruumiinsa tieteen käyttöön ja heidän ruumiinosistaan oli rakennettu erilaisia ihmiskehon malleja. Eli siis mä olin katsomassa näyttelyä, jossa oli lasikopeissa uudelleenkasattua ihmislihaa, -luita, -verisuonia tms. Kuulostaa oudolta, mut oli oikeesti tosi siistiä! Varsinkin yks kohta, missä oli tupakoitsijan keuhkot ja normaalin ihmisen keuhkot. Se ero oli ÄLYTÖN! Tupakoitsijan keuhkot oli ihan tahmeet ja mustat. Ja se, että urheilijan sydän voi painaa parisataa grammaa enemmän kuin normaalin ihmisen sydän. Mä en tiennyt, että sydänkin kasvaa harjoitellessa! Muutenkin näyttely pisti miettimään asioita.

Kaupathan menee lauantaisin kuudelta kiinni, joten kun me tuolta näyttelystä neljän aikaan tultiin Helsingin keskustaan, ei mulla kauheesti jääny shoppailulle aikaa. Kiersin vaan ne kaupat, jotka halusin ja niissäkin vietin minimaalisen vähän aikaa. Eli Zara, Mango, Monki ja Weekday. Löysin Zarasta maailman täydellissimmin istuvat shortsit, mut sit mä jätin ne kauppaan. Nyt kaduttaa, mut oli ne kyllä vähän hintavat.
Mut Monkista löysin tuon farkkupaidan 10€, normaalisti se makso 40€!!! Ja CM paita Weekdaysta 22€.

IMG_5768IMG_5770


~Venla

20 kommenttia:

  1. toi body worlds on kyl ihan sairaan upee näyttely! oon käyny siä 2 kertaa :D hehe

    VastaaPoista
  2. miten oot tehny ton sivupalkissas olevan kuvan, johon tulee sun tiedot ku laittaa hiiren päälle? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.spiceupyourblog.com/2009/10/how-to-make-rollover-mouse-over-image.html tuolla koodilla!

      Poista
  3. ihana video taas kerran !!! jei tosi kiva toi viikkovlog idea (---: mihin matkalle sää siis säästät rahaa, jos täs blogis lukenu nii menny iha ohi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiittti hurjasti :) jooo mustakin se on hyvä idea hehe :D ja viime postauksessa ohimennen mainitsin(ehkä, jossen väärin muista), mut oon siis lähdössä Ruotsiin viikoks ja käyn sillä matkalla myös Tanskassa ja Ehkä Saksassakin!! :)

      Poista
    2. aa aivan !!! reissupostausta siis luvassa pian jee (:

      Poista
  4. näytät pojalta ilman meikkii , mut älä ota pahalla :-D oot söpö myös samalla ;) ja kiva video

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDD jooo en ota, Heurekassakin mun kasvoidentiteetin mukaan olin mies... Mut jooo :DDD ja kiiitti nyt XD

      Poista
  5. mikä biisi tossa taustalla soi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eka on 5sos-Unpredictable ja toinen 5sos-Out of My limit

      Poista
  6. Vastaukset
    1. ÄLÄ OO ILKEE MULLE SANTERI RAKAS :(

      Poista
    2. et oo :))))))))))))))))))))))))))))))

      Poista
  7. Pari kysymystä 1D'stä

    Ootko Louis,Zayn,Liam,Niall vai Harry girl jos on pakko valita ?
    Shippaatko Elounoria tai Larryä romancena ?
    Ja wuhuuu enkat !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ouuh aika pahat! Mä oon aina tykänny kaikista yhtä paljon mut kyllä mä taijan olla Narry girl niitten välillä en pysty päättää!! XD ja Louis ja Eleanor on söpöjä mut LARRY ALL THE WAY <3
      jeeeeah!! Nyt vielä Se 100 milj. kuukaudessa!!

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II