torstai 4. heinäkuuta 2013

Tonight we do it big, and shine like stars

Valmistautukaa varsinaiseen kuvapläjäykseen!
leaf
rypsipeltofooodcarriejäätelö

Tässä on vähän kuvia nyt viikonlopulta ja alkuviikolta. Mulla oli kisat Saarijärvellä, ja sinne ajellessa oli niin kauniita maisemia! Rypsipeltoa, järvimaisemaa, kaurapeltoa... Oli pakko pysähtyä pienelle luontoretkelle!
Sunnuntai-iltana mä huomasin ohjelmaluettelossa tommosen sarjan kun Carrien päiväkirjat. Tiesin, et se kertoo Sinkkuelämää -sarjan Carrien nuoruudesta, mutten ennen ollu kattonut sitä. Tv:ssä oli meneillään joku kuudes jakso, joten aloin kattomaan sitä netistä ykkösjaksosta lähtien ja koukkuun jäin. Nyt oon jo kattonut ton sarjan loppuun asti, kakkos tuotantokautta odotellessa :D 
Ja tiistaina käytiin Sampon kanssa kaupungilla, ostin pari juttua(enemmän seuraavalla videolla) ja käytiin jätskillä. SpiceIcen pyörremyrsky on kyllä hyvää!

Eilen mä lähdin Sallalle yöks, koska meillä oli pieniä seikkailusuunnitelmia. Eka mä ratsastin pitkästä aikaa ja jännitti hullusti, en tiiä miks. Mut ihan hyvin se loppujenlopuks meni! Ratsastelujen jälkeen polettiin Sallan mökille ja yön odotus alkoi. Oltiin suunniteltu yöretki Laajavuoreen auringonnousua tsekkailemaan. Puol yhen aikaan lähdettiin sinne ja odoteltiinkin Laajiksen huipulla pari tuntia auringonnousua. Oltiin välillä ihan paniikissa, kun sinne tuli muitakin ihmisiä ja ajateltiin niiden olevan jotain hulluja :D Nyt vähän aikaa sitten sain tietää, että mm. Time Runaway:n kirjoittaja Sanni oli ollut sielä. Toivottavasti Sanni ei huomannut mun ja Sallan paniikkijuoksuja ja lumettajien taakse piiloutumisia. 
Mut tosiaankin, olihan toi nousu upea, ehdottomasti kokemisen arvoinen!

meeehooorsesunsettttsunsetsunrisesunnnnriseo-matic

~Venla

PS. Seuratkaa mua tumblrissa, opin nyt kunnolla käyttämään sitä ja muokkasin siitä mieleisen eli paina linkistä:
summer soul

8 kommenttia:

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II