perjantai 12. heinäkuuta 2013

WOC + vastaukset osa 3

Kerro sun unelmien lomamatka. Monen kuukauden matka Jenkkeihin, jolloin ajellaan autolla Californiasta Länsi Itä-rannikolle ja sieltä jatketaan Kanadaan ajelemaan. 
Haluutko naimisiin? Joo, haluan. 
Jos haluut, mihin häämatkalle? Sheychelleille tai BoraBoralle. 
Unelma-ammattis? Lääkäri, psykologi tai lakimies. 
Haluutko lapsia? Ehkä yhden. 
Jos haluut, tyttöjä vai poikia? Aivan sama.
Mitä ootat eniten lukiolta? Uusia kavereita ja iPadia xd 
Millon mennään kuvailemaan? heh. Joskus, kun mulla on aikaa >:D
 Mitä asioita ootat eniten vielä tältä lomalta? Meidän pientä yllätyslomamatkaa, ens viikon Kainuun rastiviikkoa ja suunnistuksen MM-kisoja ja kesätyörahojen saamista! 
Parhaita kesämuistojas vuosien varrelta? Kaikki ulkomaanmatkat, varsinkin Floridan matkat, kaikki Sallan luona mökkeilyt ja muittenkin kavereitten kanssa olemiset. Ei muistu mitään mieleen. 
Mikä suunnistuksessa on parasta? Kaverit, kisamatkat ja onnistumisen tunteet. 
Pahin painajaises? Niinkun pahoin uni, vai elämän pahin painajainen?? :D Varmaan toi vika. Eli se, että mulle tulee joku vammautuminen tai sairaus nuorena. 
Isoin unelmas? Jenkeissä asuminen. 
Mitä et vois koskaan syödä? Ihmistä :D 
Mikä uni on jäänyt parhaiten mielees? XD Se, kun Isac Elliot tunnusti rakastavansa mua ja me alettiin seurustella ja Ikke laulo mulle joka ilta jotain ihanaa, kun istuttiin auringonlaskussa järven rannalla ♥ 
Sano 5 bloggaajaa kehen haluaisit kunnolla tutustua? (: AadaMiisaVeraKaroliina ja Linnea


Moikka! Oon tällä hetkellä täällä Vuokatissa Kainuun rastiviikolla ja seuraamassa suunnistuksen MM-kisoja. Mulla on nyt tällasta extra-aikaa, huomenna mulla ei oo ollenkaan kisoja. Vastailin nyt siis noihin viimeisiinkiin kysymyksiin, kiitos kaikille kysymysten lähettäjille! Mulla on ollu nyt kolmet kisat. Ne on menny ihan sairaan huonosti, koska matkaan tuli pari muuttujaa. Mun lonkat ja lantioluut on älyttömän kipeet ja menee parista juoksuaskeleesta ihan jökkiin. Eli se siitä hyvästä sijotuksesta sitten
Mut tässä on nyt muutamia kuvia tältä viikolta, tänään kuvaan mydayn! Ja tosiaankin, kuvissa esiintyy vanhoja kaljuuntuvia miehiä, teille tuntemattomia mut mulle tärkeitä esikuvia! Joten koittakaa kestää.
jeeesuomiperkelesuomijumalautamaailmanparasyeeeeeIMG_7268
3. MÅRTEN VOITTI MM-KULTAA! 4. Naisten mm-voittaja pitkällä matkalla 5. Miesten 3 parasta pitkällä matkalla, Jamppa voitti hopeeta 6. Me ja maailmanmestari! 7. Me ja toinen maailmanmestari! 8. Me ja hopeamitalisti.

~Venla

10 kommenttia:

  1. oii ihana kuulla, suhunki olis siistii tutustuu!! :)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Tykkään myös tosi paljon sun blogin ulkoasusta, ja oot nätti!


    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. näin sut yks päivä lähdös, hehe :DD oli iha sairaa siisti viikko, iha mieletöntä kattoo ku suomalaiset pärjäs nii hyvi!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oisit tullu jutskaaa :D mä näin sut palkintojenjaossa!!! mut olin eturivissä sielä niin en päässy moikkaamaan!

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Huomenna, jos saan videon muokattua :)

      Poista
  5. "Monen kuukauden matka Jenkkeihin, jolloin ajellaan autolla Californiasta Länsi-rannikolle ja sieltä jatketaan Kanadaan ajelemaan. "

    Meinaatko siis pysytellä vain Californiassa ? Länsi-rannikolla ei ole kuin California , Oregon ja Washington. Meinasit varmaan itä-rannikkoa länsi-rannikon sijaan ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Whoooops, justiinsa Itä-rannikkoa tarkoitin, menee vieläki itä ja länsi sekasi :D

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II