sunnuntai 25. elokuuta 2013

in the city of the sinners I found myself again

no esaurinkopuupeltokukka

Musta on taas tullu luontokuvaaja. Eivaan, oon oikeesti yrittäny ottaa omakuvia ja tälläkin viikolla niitä on kertynyt muistikortilla varmaan 250. Niistä yksikään ei onnistunut :D noh, ei voi mitään! Kuitenkin, toinen viikko lukiota on nyt ohi. Tääkin viikko oli aika rento, koska meillä oli vaan 3 päivää koulua ja torstaina lähdettiin sinne Tikkakoskelle ryhmäytymisleirille. Siellä oli kivaa; tutustuttiin toisiimme ja nukuttiin vaan puoltoista tuntia. Ja meijän kuuma sotilasmies oli ihana!!!
Nyt mä oon viikonloppuna vaan lukenu noita lehtiä, soittanu älyttömästi pianoo ja kävässy Sallan luona.

Tässä on myös toinen matkavideo, sain kuin sainkin tän videon teille jo tänään! Mä kuvailen ens viikolla ne ostokset videolla tai kuvilla, en oo vielä päättänyt. Toivottavasti video miellyttää!

10 kommenttia:

  1. Mikä toi videon kappale on ?+

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Imagine Dragons - On Top Of The World!

      Poista
  2. oiii toi on yks mun lempparibiiseistä! :--) kiva video!

    VastaaPoista
  3. super kiva blogi sulla! ihania kuvia ja kaikkee :-)

    http://inkainka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. rakastan sinu blogii<3 ja toi video oli nii paras :'D

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II