lauantai 3. elokuuta 2013

summertime in Stockholm


DAY 1
Ekana päivänä oli tietysti laivamatka Turusta Tukholmaan. Meijän laiva lähti aamusta, joten meillä oli koko päivä aikaa kierrellä laivaa. No ruotsinlaivalla ei ollutkaan niin kivaa, kun muistin. Olihan siitä ainakin 4 vuotta, kun viimeks oon käynyt. Parien kauppojen jälkeen mä vaan simahdin huoneeseen ja nukuin sitten kevyet päikkärit.
Illasta me ajeltiin hotellille ja käytiin hakemassa lähimäkkäristä evästä. Pakko on vielä mainita, et toi meijän ikkunasta näkyvä auringonlasku on ihan sairaan upee! Hyvä päätös ollut jokaiselle illalle.

OCEAncandddynomoesunset

DAY 2
Tästä päivästä ei oo muuta kerrottavaa, kuin et älyttömästi shoppailua. Oltiin kaupoilla koko päivä ja 4/5 tästä ajasta vietettiin Gallerian -ostoskeskuksessa. Sieltä löytyi kaikki kaupat Hollisterista BikBokkiin ja Espritiin. En siis tänä päivänä kuvannut muuta, kuin videota ja vain ihan muutamat kuvat. Mutta muuten oli tosi kiva päivä! Harmiksi vaan mä sain jonkun allergisen reaktion, kun vietin Hollisterissa 3h putkeen kaikkien niiden hajusteiden keskellä. Haha, mut pakko kärsiä kivojen vaatteiden takia! Tänäkin iltana oli siis upea auringonlasku, joka näytti kylläkin aivan erilaiselta edellisiltaan nähden!

oonblondicitysunset

DAY 3
Tänäänkin lähdettiin shoppailemaan, mutta se ei ollut päivän pääasia. Mentiin kiertämään vanhan kaupungin pikkukujia, jotka oli tosi kauniita! Syötiin ravintolassa ja mun oli pakko syödä salaattia, kun olin pari viime päivää mässäillyt roskaruoalla. Toi Ceasar-salaatti oli tosihyvää.
Söin pitkästäaikaa Froyo:ta eli jugurttijätskiä. Tuolla Gallerianissa oli The Frozen Yougurt Factory, josta sai itse ottaa eri makuja ja lisukkeita kuppiin ja sit lopussa annoksen painon mukaan maksettiin.
Ja vanhasta kaupungista löysin myös totaalirakkaus Ben&Jerry'sin kioskin, jossa myytin sellaisia makuja, mitä Suomessa ei oo! (esim. Rasberry Brownie, Mintchocolate Chunk, Clever Cookies etc.). Mä otin Mint Chocolate Chunkia ja Baked Alaskaa. Baked Alaska oli mun lemppari, mut nyt mä en oo nähny sitä pitkään aikaan Suomessa kaupanhyllyillä. Höh.

morgonfroyokatujeetäsmesiheyemäx2foodbeniyay

Tossa alemmassa kuvassa on pientä sneak peekiä mun ostoksista. Haha, oon ostanu enemmän kamaa täältä kahdessa päivässä, kun mitä ostin viikon aikana Jenkeissä. Mut kesälomareissua varten mä oonkin säästänyt paljon rahaa! Tänhetken lempparikaupoiks on noussut TopShop ja Urban Outfitters. En oo kummassakaan kaupassa muistaakseni ennen käynyt, mutta rakastuin molempiin ensisilmäyksellä! Harmi vaan, että noi on aika hintavia, sillä mä keräsin vaatetta tuolta UO:sta ja katoin sitten yhteissumman ja se olis ollut 5700sek eli noin 600€... Upsista.
Nyt mä jatkan videon alun editointia tuon ihanan näköalan kera ja alan pakkailemaan kamoja, sillä huomenna meillä on eessä seittemän tunnin ajomatka Lingvalleniin. Hejdå!

clothestaivas

~Venla

10 kommenttia:

  1. tee sit ostosten esittely!:)

    VastaaPoista
  2. Tosi kivoja kuvia:> ja sun hiukset on unelma!!!:D

    VastaaPoista
  3. onpas sun hiukset vaalentunu !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin noi otsahiukset on ihan blondit!!

      Poista
  4. Oi tosi kiva postaus!! :) Aotko tehä muuten heinäkuun suosikit? Ne ois kivat! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitti!!!! En usko, kun mulla ei oikern muutu kuukausittain suosikit. Mut voin ehkä tehä jossain vaiheessa jostain kuukaudesta! :)

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II