lauantai 17. elokuuta 2013

Tell me where you're hiding your voodoo doll cause I can't control myself, I don't understand, wanna run away, but I'm trapped under your spell

Ensiksi, ennen kuin aloitetaan, älyttömän suuret pahoittelut tästä postaamattomuudesta! Mä oon kyllä yrittänyt postata, mutta movie maker kökköilee. Sain ton ekan matkavideoiden osan muokattua jo Ruotsissa, mutta tässä sitä ollaan. Yritin melkein 1,5 viikkoa tallentaa sitä vaikka missä tiedostomuodossa, mutta mikään ei onnistunut. Noh, sain lopulta ladattua videon epätoivoisena Vimeoon ja sitä kautta se sitten tallentuikin koneellekkin. Ja toinen syy postaamattomuuteen on lukion alku ja se että oon koko ajan kauheen väsynyt eli kuvia en oo jaksanut yhtään ottaa.

Mutta nyt asiaan! Tultiin sunnuntaiaamuna Ruotsista Suomeen ja sinä iltana olikin Oton rippijuhlat. Käväsin siellä, söin hyvää ruokaa ja tulin kotiin. Seuraavana päivänä alkokin lukio ja mua jännitti ihan sikana!

ffffffIMG_6828hehe
kun ajettiin pois Oton luota, tää tuli meijän takana ja kyllä siinä iskän kanssa naureettin, kun yht'äkkia motarilla takaa tulee norsu :D kattokaa nyt sitä!
srrermylooove

Tässä on nyt lukio aloitettu ja kivaltahan se tuntuu. Mun luokka on tähän menessä vaikuttanut ihan kivalta ja on löytynyt jo muutamia ihmisiä joiden kanssa ois kiva paremminkin tutustua. Paras juttuhan on se, että saatiin eilen noi meijän iPadit koulusta. Mä ja mun punainen pupunen ollaan tutustuttu jo erittäin hyvin ja oon ladannut monen monet sovellukset tuonne. Kyllä nyt kelpaa.

Ja tässä on nyt näiden matkavideoiden eka osa! Toinen osa tulee lähiaikoina, jos saan sen tallennettua onnistuneesti. Toivottavasti tykkäätte!


~Venla

10 kommenttia:

  1. Saatko ton ipadin ikiomaks vai pitääkö antaa koululle kun muutaman vuoden päästä pääset pois?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää antaa pois! en tiiä et pystyyks sitä sit lunastaa itelleen, mut muuten se on ihan koulun omaisuutta ja se pitää palauttaa :)

      Poista
  2. Tosi kiva video ja ihanan värinen toi punanen ipad kuori !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksia :) mäki tykkään tosta väristä ihan sikana!

      Poista
  3. Missä lukiossa oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jyväskylän normaalikoulun lukiossa!

      Poista
  4. Mistä nettikaupoista löydät sun vaatteita, koska ne on ihanii !! Kaikki on vaa yleensä nii kalliita nii onks mitään vinkkei mistä sais halvalla :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kauheesti tilaa enää netistä, mut oon tilannu hollisterilta netistä. Ja miitä ei oo muutakun yhn hontasoa, jos aitoja haluu. Toki eBayssä ja tämmösissä voi olla myynnissä niitä halvemmalla. Mut mä en valitettavasti voi auttaa tossa, kun en oikeen oo nettishoppailun asiantuntija :D

      Poista
  5. postausta ootellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no saatki vähän aikaa ootella XD

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II