sunnuntai 8. syyskuuta 2013

colors

IMG_7196IMG_7161IMG_7192IMG_7153IMG_7188wesaqwedfrIMG_7212IMG_7213

Heippa kaikille! Lukio sen kun vaan viilettää mun aivotoiminnan ohi ja taidan olla ihan jälkeenjäänyt kaikessa. Vähän huonompi homma, kun ens viikko on viimenen viikko ennen koeviikkoa. Nyt pitää vaan alottaa jo lukemaan.
Syksy on saapunut (wow), kuten kaikki ovat varmaan huomanneet. Nyt ois luvassa nää perus blah-blah puheet syksyn ihanasta värimaailmasta ja sateesta ikkunoissa. Ohan ne toki kivoja, mut mä vaan ootan niin paljon talvea, että syksy on aina vähän semmonen "mene jo ohi" -vuodenaika.
Tänä viikonloppuna mä olin Ilonalla yötä Marian kanssa ja muutamat muutkin mun luokkalaiset oli siellä iltaa viettämässä. Katottiin meijän äikän tunnille luettavaan kirjaan liittyvä leffa Enkelit ja Demonit. Se oli yllättävän hyvä ja kiinnostava!
Tänään mä kävin lonkkaroimassa varmaan tän vuoden viimesiä kertoja ja kävin ostamassa vähän naposteltavaa. Nyt mä taidan selailla hetken tumblria ja alan sitten lukemaan tota äikän kirjaa. Haha katoin siis ton leffan ennen kuin ees alotin lukemaan kyseistä kirjaa!

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia:3 ja paljon toi sun lonkkari makso?:D

    VastaaPoista
  2. mun on pakko sanoo, et oot ihan täydellisen näkönen. oon tositosi kateellinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooiii eiiii mä aloin oikeesti melkein itkemään kun luin tän kommentin. oot aivan ihana ♥
      kiiitos!!!!

      Poista
  3. Piristävä postaus, kivoja kuvia (:

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II