sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

am I the one to try to stop the fire?

Moikka pitkästä aikaa! Multa kyseltiin kommenteissa, että mikä on ollut syynä mun vähäiselle postaamiselle. Yksinkertaisesti sanottuna syytä ei ole. Oon vaan ollut tosi laiska kaikenlaisen elämisen suhteen ja mun aika on suurimmaksi osaksi mennyt nukkuessa tai sängyssä maatessa. Koulukin on mennyt vähän huonosti ja harrastuksissakaan en loista, joten oon pitänyt senkin takia taukoa. Mut sitten aloin miettimään mun viime vuotta, kun olin 9.-luokalla. Mä postasin parhaimmillaan neljä kertaa viikossa, harrastin viitenä päivänä ja sain kiitettäviä numeroita koulusta. Tajusin, ettei mun kannata luopua blogista, koska se toi tasapainoa ja tehtävää mun elämään, enkä vaipunut sängyn pohjale makailemaan. Blogin nimenkin halusin muuttaa, että se kuvais vähän enemmän mun tänhetkistä tilannetta ja mua: emergency broadcast eli hätälähetys. Eli täällä ollaan taas ja mun elämässä alkaa ns. uusi alku nyt. :D

Oltiin hiihtolomalla perheen kanssa meijän mökillä Ylläksellä ja mäkin pääsin sinne parin vuoden tauon jälkeen. Lumilautailtiin ja hiihdettiin ja oli oikein mukavaa ja rentouttavaa. Siellä oli yhtenä päivänä tosi pilvistä ja sumuista, mutta illalla äkäslompolosta mökille ajaessa taivas "repes" ja nähtiin yks hienoimmista auringonlaskuista koskaan. Nyt mä lähen urheilemaan ja hoitamaan kouluhommia, joten seuraavaan kertaan asti moimoi!

roadtreesyllaasssyllasssunsetlappppi

2 kommenttia:

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II