sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

My heart would break without you, might not awake without you

Heippahei vaan kaikille! Mun viikonloppu on mennyt aika rennoissa merkeissä, mut siitä enemmän kohta!
Käytiin keskiviikkona Kanzun kanssa kuvailemassa keskustassa, kun oli niin kiva aurinkoinen päivä. Siitäpä kuvamateriaalia tässä. Niin ja mutuen tuossa ekassa kuvassa näkyy mun helmikuussa ostetut Nike SB Janoski Air Maxit. Eli niissä on yhdistettynä Niken freerunien pohjaa ja air maxien pohjaa ja janoskin malli. Oon tykänny noista ihan sikana, niillä on tosi hyvä kävellä ja ne on mukavat jalassa.

 juhuutdsdsjehuuhfoohjehe

Olin eilen Veeran kanssa ja käytiin rullailemassa ja oltiin vaan. Tänään oon nukkunu yhteen asti, ottanu parin tunnin päikkärit ja löhöillyt sängyssä lentoja ja hotelleja katellen. Meillä saattaa olla tiedossa yks matka kesälle, mut siitä sitten tuonnempana. 


4 kommenttia:

  1. Upeita kuvia. c: ja ihana blogi. Liityin lukijaks jo aiemmin, mutta nytte vasta uskalsin tulla kommentoimaan. :D Ja kyllä se loisto otos profiilikuvaks vielä eteen sattuu. :)

    Sun hiukset on ihailtavan pitkät. :) miten usein peset ne ja miten hoidat niitä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! Ja mukava et tulit kommentoimaan :) haha mä toivon niin :D

      voi kiitos! Mä pesen ne joka päivä päälaelta ja latvoihin en yleensä ees laita shamppoota. Sit mä en tee niille mitään muuta :D käytän tosi harvoin hoitoainetta tai mitää muita hoitoja. Harjaan vaan aamuisin jos kerkeen! Et nää hiukset on tullu täysin geeneistä :D

      Poista
  2. Hieno blogijulkaisu =)
    Tykkään todella lukea blogiasi.
    Jatka samaan malliin ja ootan kovasti seuraavaa julkaisuasi =)
    http://ilovefreshfashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II