lauantai 5. huhtikuuta 2014

a huge throwback to the places I love

Mä rakastan matkustamista. Mulla on ollut niin onnekas lapsuus, että oon päässyt jokaisena elinvuotenani matkustamaan joka vuosi jonnekkin päin maailmaa Suomen rajojen ulkopuolelle. Tässä on mun lempikuvia Barcelonan, Lissabonin, Toronton, Floridan ja Islannin matkoilta. Nää kaikki kuvat on mun tai mun perheenjäsenen ottamia ja siks ne on tosi tärkeitä mulle.
Huomasin näitä kuvia etsiessä, että mun katsomistapa näitä kuvia kohtaan on muuttunut tosi paljon parin vuoden aikana. Valitsin nyt ihan eri kuvia, kun mitä olisin pari vuotta sitten tai vielä vuosi sitten valinnut. Oli hauska nähä, miten katsoin näitä kuvia erilailla ja pidin eri kuvia arvokkaina ja hienoina.
Toivottavasti tekin tykkäätte näistä kuvista!


Untitled              UntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitledUntitled

6 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia! Oot taitava kuvaamaan :-)

    VastaaPoista
  2. osa kuvista oli aivan upeita ! pääsisinpä mäkin joskus islantiin varmasti olis näkemisen arvonen paikka (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo itsekkään en oo Islannissa käynyt, mut iskä on ja upealta kuulostaa ja rakastan Islannin luontoa!

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II