sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

ain't it fun living in the real world

Mulla ei ikinä oo ollut täällä postausta puhelinkuvista, joten tällä kertaa vuorossa on semmonen. Yks mun lempipuuhista on kuvien muokkaus vsco:lla. Siirtelen koneelta mun kaikkia vanhoja matkakuvia ja muitakin kuvia vsco:hon ja muokkailen niitä aina, kun on jokin tylsä hetki. Siks oon tykästyny ottaa puhelimella paljon kuvia, koska niistä saa kivan muokkauksen kanssa tosi siistejä. 
Siks mä päätin jakaa teidän kanssa parit mun lemppariotokset viimesiltä kuukausilta, mitä oon puhelimella ottanu. Toivottavasti tykkäätte näistä kuvista, sillä mä tykkään tosi paljon!


FlowersimageFlowersPilviKoiteaimageimageimageimageimage

6 kommenttia:

  1. Aivan UPEITA kuvia!!!
    Venla, sulla on ihan mahtava blogi!

    Voisitko lähiaikoina tehä jonkun videon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh kiitos hurjasti!!! Ja joo, kyllähän mä voin!

      Poista
  2. Kerrassaan upeita kuvia! toi pyöräkuva varsinkin, tuijotin sitä varmaan minuutin! :-D
    helmi-i.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. mun mielestä voisit tehä puhelinkuva postauksia enemmänkin ! näissä on jollain lailla erilainen tunnelma mistä tykkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo! Tätä oli kyllä kiva tehä :)

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II