lauantai 21. kesäkuuta 2014

HJELSINKI

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Superhuikeen mahtava Helsingin reissu on nyt ohitse. Kaupunki ei taaskaan tuottanut pettymystä vaan päinvastoin näytti lisää uusia ja ihania puolia itsestään. Kävin semmosissa kaupunginosissa, joissa en ollu koskaan ennen käyny tai sit olin joskus ihan vaahtosammuttimen kokosena auton ikkunasta niitä kuikuillut. Ostoksia tein yllättävän vähän ja oonkin melko ylpee itestäni. Anoina ostoksina lähti monkista hihaton farkkupaita ja behnford's -nimisestä liikkeestä reese'sejä ja skittlesejä. Rahaa sain palamaan kylläkin ruokaan; käytiin kahesti burger kingissä safkaamassa ja Vallilassa Punainen Aurinko -nimisessä kiinalaisessa. Suosittelen molempia erityisesti!
Pääasiallinen syy Helsinkiin menoonhan oli Cody Simpsonin keikka, mut siitä tulee erillistä postinkia. Voin kyllä sanoo, että oli paras keikka ikinä. Se oli siis akustinen keikka ja huuhhuhh. Lisää kerron sitten lähitulevaisuudessa!

Nyt mä oon Hämeenkyrössä serkuilla viettämässä keskikesän juhlaa eli juhannusta. Oon täällä viien koiran kera seikkalemassa landen metsissä, kun ite oon suurkaupungin keskustasta kotosin, hehheh. 
Mut nyt taijan ruveta nukkuu, et pysyn huomenna neliraajasten perässä. Hejdå!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II