lauantai 23. elokuuta 2014

elämää

Koulut alkoi ja mun aivot kuihtui pois. Miten voin olla yhtä väsynyt, kun 500 vuotta elänyt ihminen, jos oon käyny vasta kaks viikkoa koulua? Kertokaa mulle jotain vinkkejä ikuiseen nuoruuteen ja viisauteen, sillä mun elimistö käyttää mun tulevaisuuden vuosia ja voimia hereillä pysymiseen tunneilla. Aivot sanoo että opiskelu kyllä kiinnostaa, mutta muu elimistö sanoo nukkumisen paremmaksi vaihtoehdoksi. 

Mutta asiasta toiseen. Otin vähän breikkiä kouluelämästä ja suuntasin kaverin mökille kaveriporukalla. Oli niiiiiin kivaa. Mentiin saaressa olevalle mökille veneellä, koska sinne ei päässy muullakaan. Ai että, semmosella soutuvenettä isommalla veneellä meneminen oli nastaa! Tuuli sotki hiukset ja vettä roisku naamalle. 
Kun päästiin mökille, jillailtiin vähän aikaa ja lähettiin sitten wakeboardaamaan. Tai me muut istuttiin veneessä ja Jani meni wakellä. Pakko päästä joskus itekkin testaamaan, oli niin siistin näköstä. Varsinkin kun osaan nyt lumilautailla, niin toikin homma olis varmaan vähän helpompaa.
Ihan illalla jonkun kolmen tunnin saunomisen ja uimisen jälkeen mentiin laiturille ottaan kuvia tähtitaivaasta. Ilman jalustaahan ei mitään huippuotoksia saanut, mut laiturin kaiteet ajo ihan hienosti hommansa ja hyviäkin otoksia tuli! 

ojpojpjpojo0pjojIMG_1607IMG_1638

En meinaa ite muistaa, et mitä muuta sitä on tullut hommattua. No ainakin oon leiponu mustikka- ja raparperipiirakat, leikannut hiukset, ruvennut treenaamaan valmentajan tekemän treeniohjelman mukaan ja kokeillut paljon erilaisia proteiinirahkoja. Suurin syy pieneen hiljaisuuteen onkin juuri tuo treeniohjelma. Kun pääsen koulusta neljältä, suuntaan kotiin ja syön välipalaa ja sit lähenkin tekemään treenin. Kun oon sen tehnyt, teen kotona läksyt, minkä jälkeen kello näyttääkin jo yhdeksäää. Sitten vaan suihkun kautta unille. Mut onneks mulla on jonkinsortin rytmi elämässä, niin pystyn helpommin tasapainottamaan kaikki hommat.

IMG_1422IMG_1518IMG_1522IMG_1532IMG_1536

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II