torstai 7. elokuuta 2014

isossa kaupungissa

Ihanaa, sain sittenkin tehtyä jonkun pienen kesälomareissun! Kaikki lomamatkat sun muut meni ihan penkin alle ja mikään ei toteunut, joten oon ollu vähän allapäin siitä. Tiistaina kuitekin lähettiin äitin kanssa päiväks Helsinkiin ja oli kyllä tosi mukavaa. Kierreltiin vähän kauppoja ja istuskeltiin Espan puistossa. Maistoin ekaa kertaa ikinä tommosta Italian Sodaa ja se oli tosi tosi hyvää. Olispa Jyväskylässäkin Robert's coffee. Mä rakastan tota stockan ruokakauppaa, kun siellä on kaikki kasvikset ja hedelmät tolleen kivasti nähtävillä. Toi on yks syistä, miks haluisin asua kaupungissa, missä on stocka. Ostoksia en tehnyt kauheesti, ostin vaan farkut, t-paidan ja kimonon, mut oon tosi tyytyväinen niihin!

IMG_1465IMG_1484IMG_1473IMG_1478IMG_1479IMG_1480IMG_1470

Nyt oon siivonnu kaks päivää hullun lailla mun huonetta ja yrittänyt saada tavaroita järjestykseen. Oon pyyhkinyt pölyt jokaisesta pienimmästäkin paikasta ja järjestänyt kaikki hylly ja laatikot. Saan ehkä tällä viikolla maalattua mun huoneen seinät ja laitettua kattolampun kattoon. Sitten voisin tehä jonkinlaisen room tour-vidin.
Ja muuten, onks siellä ketään lukemassa? Kukaan ei enää ikinä kommentoi mitään ja oon vähän pettynyt. No aijon silti jatkaa kirjottelua, vaikka ketään ei kiinnostaskaan.

8 kommenttia:

  1. juu tee sellai room tour! sul on tosi kiva blogi :-)

    VastaaPoista
  2. oon ite menossa tänä kesänä ekaa kertaa helsinkiin vasta ens viikolla mut täytyy myöntää et se on mun ehdoton lempikaupunki suomessa, ei mikään voita sitä fiilistä mikä siellä tulee :D

    ja minä luen :3 ja me kans joskus juteltiin faces, mut se on tainnu jäädä jo aikaa sitten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin sama juttu! On niin paljon ihmisiä ja paikkoja mihin mennä!

      Kyllä mä sut muistan tottakai, kiva kuulla, et luet!!! :)

      Poista
  3. Mä luen aina ja hymy tulee huulille kun huomaa sun uuden postauksen! Oon vaan tosi laiska kommentoimaan... pitäis parantaa!

    VastaaPoista
  4. Sullahan on ihan huippublogi ja ootan aina postauksias joissa on valtavasti ihania kuvia <3
    Älä ees harkitse lopettavas bloggaamista vaan koska kukaan ei kommentoi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiiiitos hurjan paljon! :) En lopeta tietenkään! Onneks nyt tähän postaukseen on tullut todisteita, että ruudun takana on sittenkin ihmisiä!

      Poista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II