keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Stockholm

Mä en tänä vuonna ollut käyny missään ulkomailla. Ostan yleensä uudet vaatteet vuosittain ulkomailta, mutta koska en ulkomailla ollut käynyt, mun vaatekaappi huusi tylsyyttään. 
Varattiin äitin kanssa päivä Tukholmassa -risteily näin syysloman alkuun. Tarkoituksena meillä oli kiertää kauppoja ja kävästä vanhassa kaupungissa. Mä oli tehnyt tarkan listan vaatteista, jotka haluan löytää sekä kuvauspaikoista, joissa haluan kuvata. Melkein kaikki löytyi kummastakin kategoriasta.

Meijän laiva tuli aamulla Tukholmaan puol seittemän aikaan. Jätettiin matkalaukut satamaan säilytykseen, käveltiin metrolle ja otettiin metro keskustaan. Siellä sitten aamulla klo 7 mietittiin, että mitä tehtäisiin. Aurinko ei ollut vielä noussut ja katulamput valaisivat kaupunkia. Me otettiin sitten suunnaksi vanha kaupunki. Siellä mä hoidin melkein kaiken kuvaamisen, koska siellä oli kaikki kuvauspaikat, mitkä halusin ikuistaa. Käppäiltiin siellä ja käytiin 7elevenissä aamupalalla. 

IMG_1828IMG_1833IMG_1845IMG_1848-001IMG_1855IMG_1850IMG_1860

Lähettiin puoli yhdeksän aikaan takaisin Sergelin toria kohti, etsittiin Gallerian ja sieltä vessa ja mentiin istumaan Hollisterin eteen. Siellä on päivisin niin kauheen pitkät jonot sovituskoppeihin varsinkin alennusmyyntien aikaan ja siks haluttiin mennä sinne heti aamusta. Mä otin pienet aamu-unet siinä Gallerianin penkillä :D kyllä muuten väsymys helpotti.
Muiden kauppojen kiertelyn jälkeen palattiin takaisin Galleriaaniin hakemaan yksi mieltä kaivellut paita Hollisterista, ja mä ostin froyota. 

IMG_1844IMG_1862IMG_1870IMG_1872

Sitten suunnattiinkin takaisin satamaan odottamaan laivaan pääsyä.

Oli tosi kiva miniloma ja löysin tosi kivoja vaatteita. Sanokaa vaan, jos ostosten esittely kiinnostaa.
Ja ostin eilen myös mekon vanhoihin! Oon niin tyytyväinen ja en enää jaksa oottaa päivää, jona saan tota mekkoa käyttää. 

5 kommenttia:

  1. Tee ostosten esittely jooko? :)

    VastaaPoista
  2. joo todellakin ostosten esittely! :-)

    VastaaPoista
  3. Oij vitsi en ole pitkään aikaan käynyt Tukholmassa ja kyllä tekisi mieli taas käväistä pitkästä aikaa:D Upeita kuvia ♥
    http://myunstoppablelifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II