lauantai 17. tammikuuta 2015

bättre en fågel i handen än tio i skogen

Koska oon 2010-luvun nuorisoa, mun elämä tallentuu päivittäin kuvien muodossa puhelimeen. Harvoin mä oikeesti katon niitä mun ottamia kuvia, ellen oo julkasemassa niitä jonnekkin. Tässä teille kuitenkin vähän elämää, jota ei oo täällä vielä näkynyt.

Mbokojviuv
1. Oon käyny monesti hiihtämässä, koska pakko. Eivaan, oikeesti hiihto on ihan kivaa! 2. Maalasin mun huoneen yhden seinän harmaaks, vihdoin ja viimein. Siitä tuli ihan kiva.
Mbokojviuv
3. Söin aina ala-asteella aamulla puuroa. Sit mulla tuli piiiitkä tauko ja nyt oon taas tykästynyt syömää puuroo muullonkin, kun aamusin ennen suunnistuskisoja. 4. Tuolla ulkona on välillä ollu ihan mahotonta juosta, mut nyt onneks sain nastalenkkarit ja irtisanoin itteni kallonmurtumalistalta!
Mbokojviuv
5. Oon pienen ajan kuluessa tajunnu, että asun aika kivassa ympäristössä. Niiin kivoja metsiä ja niin lähellä. 6. Tää pitsa on maailman parasta pitsaa. Kyllä iskä osaa!
Mbokojviuv
7. Mulla ei ollu 5.1. koulua, joten lähettiin Veeran kanssa käymään Helsingissä. Oltiin siellä yheksän aikaan ja aurinko just nousi Mannerheimintiellä. 8. Käytiin picnicissä uuniperunoilla, oli niiiiin hyvää.
Mbokojviuv
9. Tein sushia kotona, koska en tykkää kauppojen valmissusheista. Onnistu tosi hyvin, eikä ollu ees vaikeeta! 10. Mulla on maailman erikoisin koira.. Tollatavalla se istuu joka päivä ja vahtaa lintulautaa ja sit alkaa kirkumaan, kun orava ilmestyy aamu-visiitille.
image
11. Oon tosi onnellinen tällä hetkellä. Elämä on ihanaa ja koulussa on superkivaa ja kaikki onnistuu. Toivottavasti tätä fiilistä jatkuu pitkään. 12. Oltiin Vihtorin kanssa lenkillä yks päivä metsässä ja se kiipes kiven päälle ja sit otettiinkin 210294 kuvaa aiheella "Vinski joka kulmasta". Sellasiahan kuvia ei vielä tarpeeks ollu...


Nyt mä jatkan uuniperunoiden tekemistä ja kemian lueskelua. Voisin kyllä kattoo jotain sarjaakin, katotaan miten aika riittää. Pitäkää te kiva ilta tai aamu, päivä, yö!

6 kommenttia:

  1. Paljonko oot lukenu yo:ihin jo? :) teetkö wanhoista sit postausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikon ajan vasta. Ja enköhän mä jonkinlaisen tee!

      Poista
  2. Mitä laitat susheihin?:) Tsemppiä ylppäreihin! (Y) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Surimia(eli ravunmakuista kalamassaa), lohta ja kurkkua! Ja kiitos :)

      Poista
  3. Venla! Aivan supermahtavaa, että sun blogi on käynnistynyt taas! Ehdin jo säikähtää kun tää oli piilotettuna. Ylppärit sulla menee varmasti hienosti, ja Wanhojen päivästä tulee ikimuistonen ❤️ Paljon tsemppiä kevääseen muutenki, elämä kantaa kyllä :)

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
Canon 50mm
Canon 18-55mm
Canon 55-250mm
Samyang 8mm Fish-eye
Canon Speedlite 430EX II